28 Mayıs 2010 Cuma

KARMAŞIKLIK


bazen şu ülkemin şu halerine çok üzlüyorum her yanı dağınık her yanı saçma sapan herkes bir alem yav / ben bazen böleyim saçma sapan değişik bu hayatta bazen boğulyorum kendimi o köprülerden atasım geliyor // bazense hayır bu ülke içn yaşa herkes içn yaşa değişk bu ülkeyi diyesim var heryanım ağrıyor her yanım suskun benimde acizlik bir yıkm var kendimi anlayamıyorum bzen bu dünya çok büyük bazense çok küçük geliyor/ uçmak istiyorum dalarcasına sanki hayatımda bir şeyler eksik bir şeylerle dolması lazım ama ne ???????? of of ülkem de hala KEMALİZM SOSYOLİZM/MİLLİYETÇİLK TARTIŞMALARI VARHEPSİNİ BİRLEŞTİRSEK OLMUYORMU BAZEN DÜŞÜNÜYORUMDA KENDİMİ ÇOK İLKESİZ OLARAK GÖRÜYORUM BAZEN İSE ÇOK FAZLA KALIPÇI VE ONLARDAN ÇIKMAK İSTEMEYEN BİRİSİ NEDEN BENİM ÜLKEM BÖLE NEDEN HERYANINDA KARIŞIKLIKLAR VAR BUNU BİLMEK İMKANSIZ ///// OY OY ZATEN OTUZ YILDIR BİR PKKYI BİLE BİTİREMEDİK DOĞRU DÜZGÜN DOSTLARI BİLE YOK KOMŞULARI DESEN AYRI BİR ALEM !!!!!! TÜRKİYENİN ÇIKARLARI NERDE//// MERAK EDİYORUM ACABA BUNA KİM CEVAP VERECEK !!!!!!!! NE YAPMALIYIZ ÜLKEMİZ İÇİN NE EEEEEE //// VE HER ZAMAN BENİM ÜLKEMİN ÇIKARLARI SÖZ KONUSUDUR YAŞASIN TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE!!!!!!! NATONUN NE İŞ VAR BURDA ÇOK MERAK EDİYORUM /

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder