14 Şubat 2011 Pazartesi

bayburt meslek yüksek okuluna


sana gelmedim sende okumayamadım sadece sesiz çığlıklarım kaldı sende,
orada aradaş edinemedim orada hocalarımla tanışamadım orada ders kitaplarına dokunamadım bir sesiz çığlığım kaldı bir tek bağırşlarım kaldı
o dokunamadığın o bakamadığım sadece sesiz çığlıklarımın kaldığı için sarkı birçok türkü istiyorum beni duysunlar diye okumasam bile orada kendimi okumş kabul ediyorum birçok sesiz çığlığın ötesinde
orada öğretmenlerim olmamadı eğe rolsaydı bana bir çok emekleri dokunacaktı sanki...
orada arakdaş edinenedim ğere olsaydı sanki daha iyi anlaşacaktım
bilmiyorum orad aolsaydım öğrtemenlerimle aramda birçok sorun olurdu belkii
belki arkadaş edinseydim iki gün sonra kavga edecektim bilmiyorum....
o okuyamadğım duvarlar ne olursa olsun sizleri seviyorum o çıkamadğım merdivenleri
o gidemeğim yerleri hepisni seviyorum ne olursa olsun
ben ki siz gibi güzel duvarların yanında olamyacaktım elki
belki siz gibi duvalar üstüme gelecektiniz bilemiyorum
siz duvalar ki çok özelsiniz benim için herşeğe rağmen birçok bağırşımı içinize taşıdınız içinize koydunuz ben bnunu hissdiyorum!
siz duvarlar beni nerde olursam olayım koruyun emi çünkü siz duvarlada olmayşımın nedeni benim salklaığım birçok belgeyi eksik götürdüğüm için yurt işi olmadı olamadı herşey karıştı hayatımda karışık oldu .....
beni sevin duvarlar beni unutmayaın oraya
KOSKOCAMAN ATİKA KARCI YAZIN ......
çünkü ben bunu hak ediyorum
benim adımki siz duvalrda vize finaller açıklanmadı açıklanamadı maalesef
olsun sanki siz duvalrda birçok defa okumşu gbiyim!
ne okudum diyorsan ruha fatiha!
birçok boşluğa birçok şeye bu yazı
gerçektende senin duvarlarında okumuş gibiyim senin duvarlrında kalmış gbiyim
gerçektende orada birçok insan beni çok sevecekmiş gibiydi
senin aynına geldiğimde o yorgunluğu bir başkay erde bulamaycak gibiydim...
veee geldim senden ayrılmak için otobüste gşiderken anllatım bir bayan ded ki orada benim tanıklarım var dedi ve telefonla aramış ve ben onların evinde kaldım o kadar çok yoruldum ki bir git bir gel derken sorma gitsin
bir diploma alacaktım alamadım ben çok zor ladım bir çok ter yaşadım bir çok sıkıntı çektim o kzıların adını unuttum ben ama çok kötü bir olayd ayaşayacaktım o kızlarla gezerken dikkatsizliğim bir sonucumu yoksa daha başka birşey mi bilmiyorum araba beni çarpıyordu az kalasın hemde orada ....
sen ki bayburt o havanla o güzelliğinle iki günde gezdiğim bütün şehrinle çok güzlesin o derenle o havanla
sonra mı ne oldu sonra evlerine yatmaya gittim o kzılarla çok ayrı düşüncelrimiz varmış onlar akpliyöiş ben ise degilim biraz siyasete girk ben dedim ki onlara KEMALİST KIZIM ...
SONRASI GELDİM EVİME...
ama senin o narinliğini unatamadım be şehir çok yaşa sen emi BAYBURT....
ve okuyamadığım duvarlar sizleri seviyorum
ve oradaki arkadaşlara gelsin hiç tanışmadığım arakdaşlara gelisn bu şarkı hayko cepkin bırak yanlız kalsın
sizn için böğrüyor1http://facebookvideoindir.gen.tr/hayko-cepkin-birak-yalniz-kalsin.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder