9 Nisan 2013 Salı

beklenti

-korku   filmleri  drama   dönüşür
-içine  gizem     duygu  girer ardından   kaybolan  bir  uğultu
-saçlarımızı  döken  yıllar

-bekleriz,  ama  ediniz   sığmaz  zamanlar
-en  büyük  bekletim,  uzayın  sonuna  varmaktı  belki
-olmadı  daha


-dün  tanıştığım  netten  birisiyle  buluştun
-ben  kara  severken   o yeşil çıktı
-yaşlı   yollar...

-kireç  gibi  beyaz adamlar  geldi  cenneten
-seni  uzaya  götüreceğiz  dediler
-şaşırdım
-ters  geldi,  kültürsüz

-beklenti...

-sonrası, çatal  bıçağı  bile  olmayan  uzaylıları  gördüm  fakirdiler  açtılar
-beklenti....

-cennetten  gelenler  yalandı  sanki

-teknolojisi  yoktu  uzayın....

-ver  elini gidelim şimdi

-her  zaman  uzaylıların  zengilği-gelişmiş  tekonoljisi  olmaz  ya
-beklenti

-belki  fakirlerdir
-zaten  cennet  diye  bir  yer  yok   öldü
-ben  öldürdüm

-beklenti....

-uzaya   gitme  hayalim  yalandı
-beklenti....




gizemli dede'ye  armağanım  olan  eserdir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder