1 Mayıs 2011 Pazar

atika canını sıkıyorlar mı

Sevgili atika,

Malesef insanoğlunun bir kısmı mizah üretme konusunda pek yetenekli değil. Ben tanrı adına (ene'l hakk) bu üretim hatasından dolayı senden özür diliyorum. insan türünün gelişiminde teknik, yani maddeye fonksiyon kazandırıp, onu bir uzuv gibi kullanmak en önemli dönüm noktası idi. Maymunların da bunu yapabildiğini biliyoruz artık. Çok basit işler için maddelere biçim verip kullanabiliyorlar. Basit araçlar yapabiliyorlar; mesela kürek, çatal gibi. insan türünün ilk üretimleri de bunlardan çok parlak değil. Bu bakış açısına dayanarak ben inanıyorum ki; maymunların da bir mizahı var. Bunun bilgisine daha sonra sahip olacağız. O gün geldiğinde şu mizah anlayışı maymunlarla iletişim kurmamızı sağlayacak. Bu sebeple bütün evrimimizin sonunda ortaya çıkan bu ilkelliği bir kaza, bir hata olarak görsek bile sabretmeliyiz. Maymunlara bir şans vermeliyiz sevgili atika.

Gözlerinden öperim,

Canını sıkıyorlarsa üzülme.
#99920 (pavel nikolai kaprcinsky, 30.12.2010 11:09:48)
çok sağol pavelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder