25 Eylül 2011 Pazar

maalesef


ve bazen çaresizsin o yollarda köpekler ardında pusu kuruyor

ne yapalım böyleymiş bu dünya

bazen toludan kurtulup sele yakalanıyormuşsun

keşke dünya yı tek elimle kaldırabilsem

keşke güneşe çıkıp oturabilsem

keşke soğuk odalarda saatlerce yıllarca kalabilsem

biliyorum işte yapamam

zaten her yazdığım çaresizliği anlatır benim

aslı o yollarda tek başıma olduğumdur

tek*

her koyun kendi bacağından asılır misali

misali*

aynı kana yolculuk adlı videomda olduğu gibi kendime sordum zaten o soruyu bu vatan'ı sen mi kurtaracan sorusunu belli bi cevap bulamadım aslında tek verdiğim cevap belki kan'a yolculuk yaparak oldu

yaparak

herkesin bir deliliği çılgınlığı aşkı olduğu gibi...

herkesin sevdiği ya da nefret ettiği bir şeyler olduğu gibi

acı gibi sevinç gibi

toz gibi

hemde en gözümüze kaçanlarından

gözümüze*

bazen gözümüze kaçan tozları çıkartamıyoruz

maalesef

...............

ve evet her şeyi göremeye çalışsamda gözlerime tozlar kaçıyor

ama bazen korktuğunu gizlemek lazım yada çünkü düşman seni izliyor seni bekliyor yada çok şey bildiğini göstemek lazım hiçbir şey bilmesende

ben de bunu yapmaya çalışıyorum

-sadece



........

edit:imla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder