19 Eylül 2011 Pazartesi

ırkçı yoldaşlarım

bizım askerlerimizi kaçıranlar acıyor mu ,
onları kaçırdıkları için
onları
esir aldıkları için tutsak aldıkları için utanıyor mu
bizleri tutsak almaya çalışanlar
işte o yüzden ırkçı yoldaşlarıma selam olsun...
NEDEN ELİMDEN FAZLA BİR ŞEY GELMİYOR
NEDEN HALA ŞEHİTLERİMİZ ACILARIMIZ VAR
BİR GÜN DİYARBAKIR'IN ORTASINA GİDİP ŞEHİTLERİMİZ OLMASIN DİYE BAĞIRMAK YADA DAHA FARKLI BİR ŞEY YAPMAK BÜTÜN BUNLARI BİTİRİR Mİ ?
BÜTÜN BU KÖR KARANLIKLARI ACABA BEN DE YA DA BİZ DE Mİ SOKALARDA BAĞIRSAK İŞE YARA MI YOLLARA KAÇ DEFA ÇIKTILAR İŞE YARADI MI ..
bazen gelecek'i çok karanlık görüyorum o' kadar kara toprağın vicdanına terk edilmiş şehitten sonra...
o' kadar yalandan talandan sonra acılar göz yaşlarından sonra...bütün bu olanlardan sonra.....
keşke daha fazla bir şey elimden gelse keşke fazla bir şey ya-pa-bil-sem
ancak elimden bu geliyor
keşke bu pkk bitse keşke bu acılar yaşanmasa..
benimle faceden naralar atmaya hoş geldiniz .
hoş geldiniz faceden naraları yükseltmeye....
YALAN UĞRAŞILAR YALAN BAĞIRIŞLAR YALAN DÜNYALAR
YALAN OLAN HER ŞEY
DUYGULARIN YOK OLUŞU
ÖLÜM!
kemalizmin ve atatürkçülüğün bu ülkenin özlemleyile alakası olmayan bir faşiizm olduğunu söyleyenler var
Ne kadarda yalnız çeresizim bu yollarda bu izanlarda
her yerde yalnız çaresizim ben
her yan karanlık
her yan dikenlli benim için
herkes her şey keşke duvarların ardını görebilsem keşke duvarların ardını bilebilsem ancak görünmüyor işte...
-evet bir kez daha ırkçı yoldaşlarıma selam olsun çünkü ben birlerini sevmiyorum artık aslım bu benim birnci dünya savaşı ırçılık ve din yönüyle çıksada ve biz savaş olmasın dedikçe savaşı asla bitirmeyenler var ve kemalizmi gen ırkçı olarak gösterenler ve kamalizmi bir felaket olarak gösterenler var atatürkün binlerce kişiyi asimile ettiğini söyleyenler var...
kemalizm yada atatürkçülük
özlemin hasretin güzelliğin adıdır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder