9 Şubat 2012 Perşembe

sözlüklerde vermeye çalıştığım cevaplar

bilmiyorum, ama; bir dostum kendi savunduğu ideolojiyi, bu kazar çok, batıran kişi var mı dedi rumuz altımdaki eleştirileri görünce, ben de bunun hırsıyla yeniden kendimi savunmak için, ''uğrunda ölünecek tek lider mustafa kemaldir'' başlığına girdim ve bunun trolcülükle alakası yoktur yabancı bir gazetecinin, mustafa kemal hakkında, söylediklerini, sölzükde paylamış oldum, olduğunu düşünüyorum...

--spoiler--
benim kıblem anıtkabir diyen kişi
-evet doğrudur kıblemizdir
-evet doğrudur ana vatanımızdır
-evet doğrudur cennetimizdir
-evet doğrudur bahçemizdir
-evet doğrudur göz yaşlarımızı döktüğümüz yerdir
-evet doğrudur güç kazandığımz yerdir!...
(bunun adı art niyetli kişilere isyandır, bunun adı böyle hakıszlıktır aslında çünkü; yıllarca zaten bu kişiler bu karanlık odaklar, ''ataput'' sevimsiz şeyler söyleyerek bugünlere gelmişlerdir efenim!...bu, evet öyleyiz lan eğer öyle görüyorsanız demenin adıdır, kendi beyinlerindeki, kıvılcımları sökemeyenlerin atatürk'e ve atatürkçülere laf atması abesle iştigaldir zaten! zaten bunlar, hep aynıydı, yıllar öncede böyle diyorlardı ''cumhuriyet kavramına put gibi tapmayız'' zaten bunlar gene böyle şeyleri söylüyordı, bunun haksızlık olduğunu belirtmişim şuç mu? değil ancak; onların gene zihniyetini bunu algılamamakta direniyor direndikçe direniyor, çünkü; hep böyle yetiştirilmişler, zaten bunlar hep böyleydi, bir malzeme vermek değildir esasında karşı tarafa .rafa bu sözler efenim.)
uğrunda ölünecek tek lider mustafa kemaldi
evet öyledir bunun, körleşmekle ilgisi yoktur eğer, bu cumhuriyeti atatürk'ün dediği gibi yaşatamıyorsak karşıdaki düşmalnar gitmiyorsa geldikleri gib, vatanın selamati tehlikeyse, ortalık toz dumansa, evet uğrunda ölünecek tek lider mustafa kemaldir!..
bunun tek çaresi gene atatürk'ün ben size ölmeyi emrediiyorum sözünde saklıdır
+geldikleri gibi giderler ağbi
-nah giderler
+ya istiklal ya ölüm o'zaman ağbi
-....
+önemli olan vatansa gerisi teferruattır! ama; şu var ki gene atatür k''mecbur kalmadıkça savaş bir cinayettir'' demiştir gene efenim.
ancak; atatürkçükçülüğün, tutarsızlığını değil rötüş desteğini göstermektedir
ölmedi kalbimizde yaşıyor yaşatılıyor!..
diye cevap verilmesi gerekir efenim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder