8 Ekim 2012 Pazartesi

efor sarf ettim ama boşuna

efor sarf ettim boşunadır
ellerimi kazıdım toprağa
hergün bakımını yaptım
hergün budadım
hergün çapaladım
ama; boşuna, yandı gitti
tüm orman, tüm hayat!..
bir ev yapmaya çalıştım kumlarını kardım
yollarını düzettim
tahtalarını kendi ellerimle, oydum!
yağmur yağdı kalmadı, o ev sel oldu gitti
yemek yaptım, içine kendi alın terimi koydum
ancak; içine yoldu girdi , kıl girdi
bir yazı yazdım, bir kitap yazdım
-boşuna gitti o kitap çünkü; matbaada elektrikler kesildi
çıkmadı o' kitap
ders çalıştım, çok çalıştım ancak; hast a oldum sınava giremedim
gitti...
efor sarf ettim
yollar kaçtı
efor sarf ettim
yıllar yok oldu
en sonunda öldüm!...


bazen , çalıştıkların boşuna gitti
emeğini sömürdüler
-vatanını sömürdüler
-seni-sömürge alıp -sattılar
sanki malmışsın gibi
-çalışmaların hep , boş geldi!!
efor sarf ettim ama boşuna!




öldüğün hayattı kimi zaman
-bildiklerin bilemediklerin vardı
-unuttuklarındı
-her şey beyninde tıkalı kalırdı
-bazen zincirde kıramazdın
-yaptıkların boşuna giderdi
çakmak gibi de yanardın
yırtılmış kağıt yaprakları
-işte...
sonrası post modern karanlıktı
-bildiklerin bilemediklerin -seni bu hale getirdi
-efor sarf ettim ama boşunadır.

     -hep korkardın şu hayatta, çalıştıkların boşuna gitsin
-hep yarım kalsın
düşündüklerin -ölsün
*öldüğünde
artık -duyulamasın seslerin
-kalk yaz olup biteni derdin
düşüncelerini -ölmeden
-düşünceyi toprağın altına gömmeden
-sessiz ölümdü
-sessiz efor
-ya kucak aç
-ya defol
-efor sarfettim ama boşuna!!

-boşversene sen yalan dünya!



  • seversin ama boşuna,
    mektup yazarsın
    telgraf çekersin
    mail atarsın
    mesaj atarsın
    ararsın ama boşuna hep bşuna
    beklersin ama hep boşuna hep ayrılık
    hep zulüm
    hep yalan
    hep talan
    seversin
    beklersin
    yine yalan
    bir kağıt parçası gibi yıkılırsın
    -sonrası, seversin ama boşunadır!!     
  • -yine, yalandı tüm ayrılıklar tüm uğraşılar
    -sonrası, hep zulümun kahrını çekersin sen

    ''dün özleyenler''

    ''özlemezdi sen''
    -yine yalanın rüzgarına takıldı saçlarını
    yırtıkperde gibi düşüncelerin
    çaput misali sürüyor hayat

    -yine, bir aşktan
    -çaput rüzgarına
    çaput yollarına

    çaput yırtıldı sonrası, sen denizin dibinde küçük bir balık olmaya
    denizin dibinde ölü bir ruh!!
    ya da düşüncelerin içinde boğluan bir deniz kzı
    oluverirsin
    bir gün elbet
    yalnızdın ama boşuna!!

  • gönlün hint fakiri misalidir bir gün daha

    sonrası, tanrı ölüyorumdum

    -ölüm, beni korkutmazdı
    zalimin, zulümüde

    -ey tanrı attın şu dünyaya
    -şu marsalara
    -şu, her kare köşeye

    ey tanrı cehenneminde yanmaya geldim
    -zaten gelmiştim
    yak beni her gün cehennemlerinde
    tanrım ben günahkar
    cehenneminde korkamdım zaten
    -zaten, dünyadaki hayvalardan korktuğum kadar

    ey tanrım cehenneminde yanıyorum zaten
    -efor sarf ettim boşuna
    ben cehennemlik kulum hala!!

  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder