4 Kasım 2012 Pazar

yalan allah

kaç hezeyanlarındasın

ey insan!
zaten
zaten kaç dinde huzur bulduğunu sandın
sandın

aslında bulmadın ,
sandın
bütün bunlar din veya dinsizliklerinin hezeyanlarıydı
bilemezdin
sen!

yalan allah

yanar döner dünyaydı
bu
yalan sınavlrı vardı hayatın
hep allahın adını andım gece gündüz, yüzlerce kez

yüzlerce kez tanrının sınavlarından yangınlarından geçtim

kazanırsam cennnetine alacağı
kazanmazsam

cehenneme göndereceği
ama, dünya cehnennemini çoktan yaşatıyordu tannrı bana

hep yaşattı
nasıl olduğunu bilemediğim şu sınavlarında

dedim ya hezeyan diye işte bu da benim hezeyanımda
yalan allah ve yalan dünyasında

ey tanrı binlerce kez sen de yanıldın ben de yanıldım
ey işte

ey tanrım seni kim yarattı

sen adına katlimam katilam etti kimi insanlar bizi de belimzi doğrultamadık

şu insanlarına söyle, bunlar sen sanamasın kendini

sanmasınlar öylecene!




alan allah 2

ey allahım
lüften artık bu masaldan vazgeçelim sen ki
bir elma meselesi yüzünden attın cenettinden
dahası hangi cehenemle kandrıyorsun
zaten cehennemindeyiz bilmiyor musun
ya da attığın kovduğun cennete niye bizi yeniden alacağını söylüyorsun

zaten çoktan huzursuz ettinn bizi
zaten çoktan bağışmadın hangi esirgemekten
hangi bağışlamaktan söz ediyorsun

etme artık etme!





bu da mı basket değil

topu sürerken elinden kaçırdın sen
ey insan
ta basket potasının yanındayken düşürdün elinden topu

bu da mı basket değil diye hep küfür ettin!





yalan allah 3

ey allahım sana sorgulamadan teslim olmamı söylüyor
-lar
hep teslim olmamı söylüyor
-lar

halbuki, sen akıl verdin sorgula diye
fikir verdin denklem çöz diye

şimdi sana, sorgulamadan gelmek
saçma olmaz mıydı ey
tanrım!

ey tanrı nerdesin?!

soruglamadan teslim olmazdı insan
hele ki, teslim hiç olmazdı insan

tecavüze uğramış, bir beden gibi

gelirdi kendisine

sonsuz itiat edemezdi insan, ne allah
-a!

ne de allah yerine koyanlara
onlar akıl edemediler
onlar bilemediler!

kimileri de sorgulamaktan acizdi
sorgulamayamazdı
her gün
her zaman
sadece çocukça zırlardı
bilimsellikten uzak!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder