8 Kasım 2012 Perşembe

zaten

sürünüyoruz şu hayatın yollarında
sürünüyoruz
sürünüyorsun
sürüne sürüne gidiyorsun
tek yaptığın bu!
sürünmek
işte buralarda
işte her yerde
sürünüyorsun
çamurların içinde
sürünüyorum adeta...


aslında herkese yazdım sürünüyoruz şu hayatın tozlarında
hayat yıpratıyor bizi
bir de biz birbirmizi yıpratııyoruz diye

doğa bizi, öldürüyor
sonrası biz de birbirimizi yemekle meşgulüz ne yazık
anlaşılmadı!
an-la-şı-la-ma-dı!


ey adam

belkedim dedin
seni beklye bekleye bir kaldım dedim

şunu bilemedin ey adam
bizim de beklediklerimiz
bizim de gelmeyenlerimiz oldu
ya bize gelen oldu mu
olmadı

bu dünyada bir sen bekledin çok değildi
ey adam

ey adam yalanların adamı
talan!

 anlatılanların kısa özeti

hep burda, bahsettiğim şey
tecavüz edilen çocuklardı
acılarıydı
kadın haklarıyd
sorunlarıdı
ülkemdi
sonrası birirleri çıkıp bütün bunları
anlatmamış gibi, konuşmasındır.

 binlerce yalanın arasından uçtum geldim
binlercesinin arasında boğuldum
binlerce kişi yazıların içindeyken
gönül kırgınları içinde kaldım
keşke, böyle olmasaydı dedim

bir bu kadar daha susuz yollardı bu
bir bir bu kadar harcanmıştı

keşke, bütün bunlar bizi de bulmasaydı

bir bu kadar daha susuz yollardı bu
bir bir bu kadar harcanmıştı

harcandım, zamanın gidişinde..hiç zaman birlikte olduğum adamlara şiir yazmadım
-hep, gidenlere yalan anılara yazdım
hep hasrete yazdım
dönmediler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder