21 Temmuz 2011 Perşembe

1 saat boyunca elekrikler gitti ve ben mutsuz şeyler düşündüm iyiye gitmeyen ilişkilerimi ve mutsuzluğu ve saldeyenin başında saatlerce ağladım sonrası dinler tarihini ve islamı düşündüm iran ve azerbaycan ın şii olduklarını ve islam içindedki bir çok yorumu farklılıkları ve gazi ve latife adlı roman kitabını ve atatürk ün tavuk besliyelim aslında savaş bitti değişini ve aslında her şeyin yeni başladığını ankara nın karışık olacağını ve türban denilen örtüyü ve islam ülkelerindeki recm olaylarını en iyi rejimin anlayışın laiklik oladuğunu .. kuveyt lübnan fas suriye,mısır karanlıklata aklıma bir çok düşünce geldi ve geçti..... kopuk kopuk dinlerin kutsallığını dört halife dönemi-emevi dnemi abbas, döneemi ve abbasi halifenin selçuklulara sığınması yavuz selim in doğu siyaseti ve hz muhammet in getirilen ayak izleri dinlerin kutsallığı deyip durdum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder