18 Temmuz 2011 Pazartesi

saat 6 da bağlara gitim sonra paşaddede rayoda zaman geçirim ardından teyzem ,melekler evini izledim ve bir ara bilgisayarı kapattım bulaşık yıkadım ... sonra yasaklı güneş ne zaman doğacak filminin yarına baktım ve bütün yasaklı flmleri izlemek istedim ve parçalanma 1988 adlı filmi aradım bulamadım
parçanalnma 1988 yasaklı bir fil değildir erğer yanlı algılattıysam özür bu film 1988 yılına aittir ve birisi yabancı birisi türk iki kişinin evlilklerini ele almaktadır adam en sonunda yabancı kadından ayrılır ve kız çcuklarını imam hatibe gönderir kadın ise çccuklarına kavuşamaz­ ­
en sonununda heycanlanıp kapatmıştım televizyonu ­ ­
sonra merak ettim sonunu ve izlemek istiyorum ancak nette yok.
en sonunda heycanlanıp kapatmıştım televizyonu ­ ­

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder