13 Temmuz 2011 Çarşamba

bir yunus un hikayesi (erkeğin erkeğe tecavüz ettiği günler işte)

bir vardır acıları yaşamıştır her gün gözlerinden yaşları bulmuştur
ve kız kardeşi ahmet isimli bir polisle evlenmiştir
ardından bu adam mesleğini terk etmiş,uyuşturucu bağına gömülmüştür
yunus her zaman kardeşinin mutlu olmasını istemiştir ve bunun için yapmayacağı şey yoktur!
ancak belirli bir satten yunus eniştesinin yaptığı cinayeti üstlenmiştir
2 ay önce ...
ben artık bu işte yokum bana daha az para gelmeye başladı son paramı ver ben bu işte artık yokum!
öyle mi yeliz hanım aylar öncesinde beni bu işe sokmak için uğraşıyordun
sana zorla benimle çalış demedim sen darda olduğunu görünce yardım ettim
-hay etmez olsaydın öyle değil mi yelizciğim!
bu ne samiyet böyle çabuk bana aldığın paraları geri ver!
vermeyeyeceğim ...
ve sonunda olanlar olur ve yelizle ahmet tartışırlar
ve
silahlar çekilir!
ünlü mafya kraliçesi yeliz ölür
suçuda yunus üstlemiştir
yunus polise her şeyi anlatağını artık hapisten çıkması gerktiğini söyle çünkü; kız kardeşini dövmeye başlamıştır ve kız kardeşide bütün bunları yunus'a iletmiştir
!
ahmet'in adamları en sonunda yunus'a tecavüz etmiştir
hem de 6 kişi birden ve bundan sonra tüm herkeseten nefret etmiştir
ve en hapisneden çıkıp ahmet'i öldürür ..
en sonunda kendinide yakar yeniden çünkü;bu dünya erkeğin erkeğe tecavüz ettiği enılarla doludur ....

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder