4 Aralık 2012 Salı

bir putperestin günlüğü 2

sevgili putperest günlük

bugün, camii de seks ayini gerçekleştirdim

sonra hocalarda geldi bize yardım etti

ve çok güzeldi, inleyiş vardı adeta

sonrası, birbirimizin göğüslerini öperdik adeta

ve öğle oldu çıkamadım

seks bizi de yer bitirirdi
-amen.

sevgili putperest günlük

bugün, kilisenin birisinde namazımı kıldım

sonrası, nirvanaya ulaştım
oturup, kilise de reenkarnsayonumu bulmaya benden önce erkek olanımı bulmaya çalıştım

yine, kedi kesme törenleri yaptım

sonra içimden bir ruh çıktı ula
ne deyeceuğumu şaşurdum

-amen!sevgili putperest günlük

bugün suçuklardan bir din yarattım sonra ise
onu yedim, afiyet olsun bana

hem de hindu arkadaşlarla
-amen!
ey sevgili putperest günlük

yıllarca yıllık yaşamda, tek arkadaşımız sensin
tek yoldaşımız
aslında

çünkü, sana karşıyız deyip sonrası yine putçuluğa gidenler vardı şu hayatta
sonrası, ahlakları-ahlaksızları düşündüm yine ben
şu hayatta

ve yıllarca yıllık
peygamberleri eleştiremeyenler
sonrası bize dogma derdi
hatta allah putunu bile eleştirmezdi onlar
eleştirilmez görürdü
bilmezdi, idarak edemezlerdi
bir şairin dediği
gökten indiği sanılan dogmaların peşindelerdi
-bu sözler, onlara çok fazla gelirdi
bilmezdi
onlar
ey putperest günlük
tüm bilinmeyenlere...
 
ey sevgili putperest günlük
herkes bir şeylere tapardı ben de sana tapıyorum
sen varsın şu hayatta yazdığım
yarın şunu diyen bunu da derdi

işte, bu yüzdenyazıyorum sana

yarın kimin kimi eleştireceğici de belli olmazdı
işte bu gün
-amen deyip gidiyorum
huzurundan gidiyorum.

sana karşıyız diyen zaten hep sen oldular tapılan sorgulanmayan...
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder