4 Aralık 2012 Salı

bir putperestin günlüğü

bir putpesetin günlüğü şöyle ki,

sevgili putperest günlük diye başlıyorum sözlerime

bugün,abdest alıp kiliseye gittim pedere bir merhaba çaktım
sonrası, kutsal putlarımız için ayin yapıp kurban kestim

sonrası hoca efendinin yanında, kutsal günah çıkartma ibadetini yerine getirdim
-kötü ruhlar gitsin diye
büyü yaptım, kilise de kuran okudum tanrı dan af diledim
sigog'a uğrayıp zebur yakma törenini başlattım

ve de fatiha süresi okuyup veledalin amen deyip çıktım

sonrası, kutsal isayı andım

onun adına kuranı okudum

tevratt'ım dizeleri -içimden geçirirken ağladım

amen!

sevgili putperest günlük,
-bugün çeşmenin suyundan da içtim
sonrası caminin birisinde vaftiz oldum camideki peder
bana, subhaneke okudu
şahsıma ait incil yakma töreni başlattı

öğle oldu çıktım

abdest alıp inekler adına kilisede duaları okudum
biz kiliseciler hep, ineklere tapardık zaten

neyse akşam oluverdi
ben ise nice buzimin peygamberi muhammetleri andım
içlendim hüzünlendim efendim.
tanrı kabul etsin
amin.,
 sevgili putperset günlük,

bugün kavurma yedim doydum

nerede yedim dersen, hinduların tapınağında
inek eti kestiler ben de afiyetle yedim
-adamlarla hoş sohpet ettikk

ne mutlu olduğumu anlamaya kelimeler yetmez
sonrası kuran dan bir iki bir şey okuduk
amen dedik

islam tanrısını andık

sonrası, öğle oldu nefes aldım

akşama doğru ise , tevrat hevlası yapıp yedim
yedim!

allah kabul etsin evlatlarım
-amen!

sevgili putperest günlük

bugün budistlerin kilisesine gittim

orada, çok güzel hindu eti pişirdiler yedim
sonrası, kuran pekmezi yapmışlar yedim


yine, fatih suresi adlı şarap vardı içtim

yine üstüne leheb rakısı içtim

sarhoştu gönlüm

öğle oldu sarhoş gönlümü alıp çıktım

akşam camiide bizim viski dağıttılar

havaii fişek patlattılar

çok güzeldi
artık

allah sizi korusun evlatlarım

-amen!
 sevgili putperest günlük,

bugün pekmez içtim su içtim doydum

sonrası, yine bizim pedere uğradım pek bir üzgündü niye diye sordum tabii

sevgilisinden ayrılmış, camii papazından
mendil falan verdim üzüntüsü geçti
artık, kilisesindeki ezanları daha bir güzel okuyordu
gel gelelim çıktım oradan
öğle oldu ula da çıkmayıp ne yapacaktım

sonrası, akşam camii hocalarının takıldığı meyhaneye indim
şarap içtim
göçekleri izledim şahane adamlardı
kıllı kıllı
sonrası
tanrı bizi koruyor evlatlarım
-amen.
 sevgili putperest günlük,
sana erken yazıları dökmek istedim, tüm yalanlar yalan dinler
-hakkında
-içimden böyle geldi

-bugün kilisenin önünde cenaze arabası gördüm
çanlar cenaze için çalıyordu
ben ise gidenlerin ardından üzülüyordum

öğle oldu bir ekmek yiyemedim günlük
yine sonrası,

akşam hüzünleri çöktü ben de
allah bizi hiçbir zaman korumadı
-amen!
 sevgili putperest günlük

tüm ahlakları-ahlaksızlıkları düşündüm bugün
camii soydular daha dün diyerek

sonrası, camiinin ortasıydı
dansöz çağırmışlar, bizim pederler oynatıyorlardı

sonrası kilisenin hocaları da geldi
alem yaptık

sonrası yoruldum öğle oldu çıkamadım

sonrası nirvanaya ulaştık
camiilerde.

akşam çanı da çalardı zaten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder