4 Aralık 2012 Salı

bir reglin günlüğü

bir reglin günlüğüdür, şöyle ki

bugün, okulda aniden geldi meret
çok içerledim yanımda ped met yoktu
çantama bir şey almamıştım
sonrası, ne mi oldu
hocadan izin alıp çıktım

ve doğru, markete gittim sonra yeniden tuvate girim yapıştıırdım
o giydiğim kilot kan olmuştu

-ne yazık ki

sonra karnım ağrıdı
eve geldim bir daha değiştirdim.
ve akşamlayin yattım.

 sevgili regl günlük

bugün, iş yerindeydim bir anda geldi
daha uzun sürede gelmesi gerekiyordu
ama bugün böyle oldu, halbuki hesaplamıştım

bir an çantama baktım ped med yok
ne yapacağımı şaşırdım
sonrası, kız arkadaşımdan istedim

bana verdi

ben de tuvalette bir güzel yapıştırdım

yine kız arkadaşımın annesi geldi
ve dedi ki, bunları öğrenince

''biz de ped mi vardı gızım koyardık çaput mapıt idare ederdik bu genç nesilin yerinde olmak vardı''

diye iç geçirdi.
 sevgili regl günlük

bugün, kız arkadaşlarla otururken geldi
-bu ben ise, çantama baktım ped yoktu

sonrası, kız arkadaşlarında bir bile tanesi
-bile ped almamış yanlarına ben de
pamuk koydum maalesef
-artık kız arkadaşlarla oturduğum yerden ayrıldım doğru eve gittim
-ha tabi kız arkadaşlarla oturduğum yer neresiyse artık

evde bir güzel duş aldım, sabunlandım
-pedimi de koydum

''her delikanlı kız gibi''

günlük!
tanrı kabul etsin
-amen!
 sevgili regl günlük
bugün, yataktayken oldu bu şey
benim her yanım battı
ve de hemen üstümdekileri çıkarttım
gittim banyoya koydum
n'apayım
her yanım batmıştı
sonrası duş aldım göğüslerimi bıçı bıçı yaptım
tırnaklarımı törpüledim

çaymı içtim

-allah kabul etsin
amen dedim,
çan sesleri arasında
ey sevgili halkım.
 sevgili regl günlük

bugün daha bitmedi bu olay
nasıl desem, bilemiyorum

bitmedi işte
arkama çok taştı, çıkarttım yenisini yapıştırdım
eksi olan pedin parçaları pamukları kalmış ardımda
onları, ellerimi arkama götürüp çıkarttım
sonrası ellerimi yıkadım pis oldular diye
bir an karınıma ağrılar girdi
günlük
hap falan attım
güzel oldum
şimdi kapıyorum
-amen!
diyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder