25 Mart 2011 Cuma

atika şov başlıyor

bugün sevgili sözlük sexi olmak istedim ,okuldan geldikten sonra dolabımı karıştırdım!
kendime uygun güzel birşeyler seçtim makyaj yaptım tabi herkesin dikkatini çekti çünkü hergün okula makyajla gitmem ben!
'melda hocayla konuştuktan sonra böyle birşey yapmak istedim''
herkes nerden estiğini sordu ve ben kendim için dedim!
sonra sıdıka hocanın doğum günü kutlanıyormuş bana oyan dediler ben de oynadım!
ve üç kişi ortaya çıktı onlar çıktıktan sonra ben de çıktım!
ve 'liseden beri ,bilmiyorum,şöhret olma duygum var sanrım dedim'
atika şov başlıyorr dedim!
birkaç ritim kaçırsamda dans etmeye çalıştım göbeğim açılmış! emine uyardı!
ben de bu işler böyle olur boşverr dedim!
sonra emine saz eşlğinde bir şarkı söyledi ki dilim daöağımdan uçtu beni taaaa uzaklara götürdü zaten rüzgarlarla savaşıyordum beni iyşcene rüzgarlarla savaşmaya itti!
(gerçekten buralardan çok rüzgar var,yepez bir keresinde radyoda ''güneş tüm ışığıyla vurasada,tepmizde olsada bizi ısııtmıyor'' dedi aynısı yaşandı bugün buralarda!)
......
sonrası ritimleri birazcık kaçrdım....
karar aldım ki ;gelecek seneye halk eğetimin düzenlemiş olduğu halk oyunlarına katılacağım!
ve dansa ilgimi,serttifikayla süsleyeceğim!
belki uygularım,belki uygulamam!....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder