25 Mart 2011 Cuma

satır satır aşk hayatımı size armağan ediyorum

birileri eleştirebilir aşk hayatımı kötü kelimelerle yazdığım için ama olsun

ben ki bunları kültürel karmaşa içinde olduğum için yazıyorum

bazı düşüncelerimden dolayı

kadına öğretilen ''taş yerinde ağardır '' görüşüne karşıyım!
....
çünkü,annemle bir keresinde elle elle dolaşna üniversitelere bakıyorduk ve ben size ne herkesin ''özel hayatındn'' dedim .......
bilmiyorum herkes herkesle yatsın gibi bir görüşüe sahip olmasamda ''herkesin zaaflari'' vardır...
en azından herkesin ''güzel ilişkileri'' olsun bence....
ben hep ''feministçe'' düşündüm....
bence, ahlak kadın ve erkek diye ayrılamaz****
ve işte bu yüzden yazıyorum her zaman bu ahlak nedir diye?
ve bütün yazdıklarım düşüncelerimin ürünüdür....
hepsi birbiriyle alakalıdır..
birbirinin devamı niteliğini taşır!
yada gene annemle konuştuğumuz böyle bir kültürde herkes herkesle yatar görüşü...
------------------------------------------------------------------------------------------

ama; hep böylede devam edemez ki...
..............................................................
ben bir feminist olarak kadın ve kadınlık farklı diye düşünmekteyim
ama; erkek ve erkeklikte farklı
erkek kim ki erkek nedir ki bu erkekler nerden geldiler...
ya da bu kadın kim ki kadınlık nedir ki... bu kadınlar nerden geldi ki...
erkek kim ki biz feministler bu erkeklerin düşmanı olalım...
sen de erkekliğin zerresi yok deriz hep erkeklik nedir ki onun zerresi olmasın!.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder