9 Mart 2011 Çarşamba

aylar sonra kızılay merkezinden gelen telefon




8 mart 2011 de saat 14:30 da telefon geldi bana çünkü ben sosyal sorumluluk kampanlayarına katılmayı seviyorum ve kanal b'de kızılay reklamlarını gördüm ve adımı telefonumu yazdım sonra beni bir bekleyiş aldı tam buraya adımı ve telefonumu yazdırdığımı unutuyordum ki bir daha aradılar hala sayımıza ulaşamadık atika hanım diye hala bir on kişi bir zar zor topladık diye sonra tamam dedik
tam unutuyordum ki aylar sonra dün yani 8 mart 2011 de saat 14:30 da bir daha aradılar
semilerlerimiz olacak, hala toplanamadık diye gerçekten saşırdım ve üzüldüm çünkü ;ben gerçekten sosyal sorumluluk kampanyalarına katılmayı seviyorum ama, hala toplananamazı anlayamadım anlamıyorum bu insanların sorumsuzluğunu içimden cız etti hergün kazalar oluyor ve birçok insan uyumlu kan arıyor kendileride kaza geçirebilir ve gene kendi kanları verilebilir ...
bu ülke ne müslüman ne de sosyal demokrat ülke insanlar elini taşın koymuyor ben ki kızılay gönüllüsü olup semirden semire toplatıdan toplantıya katılmayı çok istiyorum arzuluyorum çok saçma bunlar 2 yıldır 10 kişinin bulunamamsı
......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder