31 Mart 2011 Perşembe

keşke senden sonra birini göremesem

keşke sen sonra birsini görmesem

keşke daha başkalarına bakamasam

keşke gözlerim kör olsa

keşke bu hormaonlar başkalarına ihtiyaç duymasa

keşke sevgisizlik yalnızlık tüm ruhumu sarsa

keşke ağrıyan siyah gıçımla kalsam

bu hormonlar rçok kötü senden daha başkalrını gösterecek bana

keşke göstermese

ağrıyor gıçım ağrıyor

ağrıyan siyah bir gıçım var!

keşke gözlerim kör olsa

aşk yalan faşist karanlığın tecavüzü var!

ah seni ne çok severdim ben!

ama sen gittin arkana baka baka bana bön bön baka!

sen yoksun sil beni hayatından dedin

beni üzerime atlamaya çalışıyorsun dedin

sanki ,ruhuma girip gittin adını yazdım tüm duvarlara

ama gene benim olmadın sen

ah keşke benim olsaydın!

ah bu hormonlar çok kötü senden sonra başkalarını gösterecek bana!

keşke göstermeseler ,başkalrına ,ihtiyaç duyamasam

aşk yalan faşist karnalığın tecavüzü var!

.............................................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder