7 Haziran 2011 Salı

akça ya sevgilerle


2008 yılıydı ve kanaltürk'ü izliyordum ,sayın *ümit besen* ece primle hayatın aynasına gitmiş ve son albümünü tanıtıyordu 'iyi günde kötü günde' sarkılar

iyi günde kötü günde

geri dön zaman

yoksun artık odanda

ağla gitarım sen ağla

mekanı cennet olsun

gidenin ardından

onun için yaşıyorum

geç kaldım sana

bana o günleri hatırlatmayın

osmaniyem

ne günlerdi ah o günler

...................................

sonrası 10 farklı kişiye bir tane albümü verceğim dedi, ben de aradım ve sekteri aradım

adımı yanlış anlamış albümün kapağını böyle böyle imzalaımış sayın ümit besen...

ben bir zamanlar kanaltürk'ü çok izlerdim...

ve orada program yapan herkesi çok severdim....

sonrası jess molhonun yemek bahane adlı programına bayılrdım benim feminist duygularımı ortaya çıkaran adamdır diyebilrim hep prgalarımlarında feminzimden bahsediyordu eşi zeynep hanımdan doğacak cocukarından...

ve aynı jess molho'nun iş arkadaşı defne joy foster gibi ölmesini sitemiyorum

çünkü,jess molho gerçekten cok vatansever bir insandır ben kendilerini öyle tandım ve bir kemalist olarak ünlülerin kemalzimle bağını araştırcağım soruşturacağım .....

sayın jess molho defne joy fsotr gibi yabancı türk evlliğinden...

ama;daha türktür...

zaten sihirli annemde oyanyanlar teker teker öldü

*mümtaz sevinç

*defne joy foster

jess molho sizde ölmeyin çünkü,cocğunuz var siznde....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder