9 Haziran 2011 Perşembe

b yüzlerim-( ben ask insanıyım-ask kadınıyım)


hatırlar mısınız bilmem ama;
ilyas salman'ın hababam sınıfı vardı
ve öğrencisi aşıktı öğretmeninine ve öğretmeni demişti bu kıza
''gençlik aşkları bir yaz yağmuru gibidir
gelir gecer''
ve bu aşk sakıncalıdır ajanlar gelip
kapıları kırabilir
ve bu aşk sakıncalıdır
ve daha 22 yaşındayız
ve pek çok adam çıkabilir
-karşımıza
ve ajanlar
ve herkes bu aşka karşıdır
ve aşk diye bir şey yoktur
ve sanal görüntüdür bu
ve ''duvar çok yüksekti''
ve buluşmak zordur
ve daha 22.22,22'dir
ve daha çok erkendir
ve ''kalbimizle değil aklımızla
hareket etrmeliyiz''
B'
HATIRLAR MISINIZ bilmem ama pınar
altuk'un biz dizisi vardır ''omuz omuza'' diye
burada ''nisan''karakterini
canlandırmaktadır ve ali adlı doktorla beş yıldır
birliktedir
o'nu çok sevmektedir
üstelik daha sonra yeni patronuyla yemeğe çıkmıştır
o'nla muhabbete dalmıştır
ve der ki ve ben liseden beri
ayni 7 yıldır birisiyle birlikteydim
ve sonra ali oldu ben alıştığım tenlerden asla vazgeçmem der
ondan öncesi ve sonrası yok der
biz alıştığımız o tenlerden
gittiğimiz adamlardan
asla vazgeçmeyiz ,bizim bir yüreğimiz vardır
sen benim olmalısın
sen benimle kalmalısın
bizi terk etmek kolay değildir
''bizi sevmeyen ölsün''
''kendi halinde bir kızın uğraşılarını
..dinlediniz''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder