25 Haziran 2011 Cumartesi

özleniyorsun ey kadın

yalan dünya...
insanları intihara sürüklüyen yazılar insanları öldüren yaşarken öldüren olaylar.
-ben mutlu muyum
-hayır....
çocukken gelecek ve geçmişe zaman makinasıyla gidebilceğimi sanırdım
-mutlu olabileceğimi
yanılmışım.
dizilerin geneli sezon finaline girdi....*amam bizim mevsimlerimiz bitti mi
bir gece kuşuyum bu diyarlarda bir zamanlar milyonca kez seni seviyorum diyenlerim vardi şimdi ise kalmadı onlar...
biz zamanlar özleniyorsun ey kadın diyenlerim vardı şimdi ise kalmadı
hani yüzebilirdin o derinlikte o derece.....
biz bilmiyormuşuz aşkı biz bilmiyormuşuz sevgiyi biz
biz bilmiyormuşuz şehveti tutkuyu
biz bilirdik şehveti
biz bilirdik tutukuyu
aşkın ölüm melekleri çaldı şimdi...
bugünde tembellik yaptım bağlara gitmedim,saat 10'da kalktım sonra doping adsl'den aradılar ttnette sözleşmemiz bittiğini söylediler.bizde imzladık ancak;bazı yerler forumlar kötü olduğunu yavaş olduğunu yazmışlar bilmiyorum eğer bir bilen varsa yazssın lütfen.......
eşke daha çok araştırsaydım ....akılsız başın cezasını ayaklar çekermiş
ben yanarken sen ayakta mı kalacaktın öyle mi düşündün ha bu saçmalıktır ben yanarken saçlarım yanrken senin ayakta kalman benle birlikte sende yan sende öle sende geber sen bana nasıl kıydıysan ben de sana kıyorum senin ölmeni istiyorum bana artık bela okuma çünkü en büyük bela sensin beni çok üzdün!
ey yar bana bela okuma en büyük bela sensin
benim saçlarım yandı seninde yansın
halbuki her şey güzel olacaktı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder