25 Haziran 2011 Cumartesi

milli devletler

valla ya ellerimin cektigini hic bir sey cekmiyor bugünlerde ellerimi yaktım kızartma yaparken simdi ekmek yoktu ama genede yapım dedim ellerim yandı bunu bile zarr zor yazıyorum of of ya bir anda ellerşme yag kaydı
bugün gece kusuyum.
cay koydum hepimize yolluyorum gece ku'ş'larım!
yapabildiğin kadar değil bakabildiğin kadar çocuk
yaşasın sosyal adaletçi düzen sosyal demokrasi.
hiç bir devlet vatadaşlarının açıkta kalmasına müsade gösteremez
vatandaşlarının aç kalmasına müsade göstermez işte o yüzdendir ki bakabildiğin çocuk anlayışı vardır
hiç bir milli devlette insanlar aç kalmaz
eğer aç susuz varsa o milli özelliğini kaybetmiştir dışa bağımlıdır
milliyetçiğin esasında devrimci bir özellik vardır çünkü
milli devletler devrimlerle kurulmuştur
hem milliyetçi hem muhafazakar olunmaz
ülkemizi dışa bağımlı hale getiren bütün hükümetler utansınlar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder