21 Temmuz 2012 Cumartesi

ata ya kurban ol

bugün tüm ahlakları düşündüm ve de tüm ahlaksızlıkları
ve de eğer ezan okunurken tecavüzler yaşanıyorsa
tüm ahlaklar veya dinler işe yaramamış demektir işte
ve bugün din veya dinleri yaktım
yine eazanlar okunurken katilin birisi geldi
adamı vurdu yine-gene
ve sen ki ata'ya kurban ol!

bir atam var ki dillere destandır destan
türk kadının yerlerde sürünmesini engelledi atam!
keramati kara çaşaflarda arayanlara iyi bir ders verdi atam
sarıkta da yoktu bir hayır atam!!
ne adı vardır sakarya'nın
vatanın miletin sakarya'nın
ne güzel kazanıldı vatan!
sonrasıı vatandı bizi var eden
yurtta barış dünyada barış der atam!!

senki arapçı sistemi sokar durursun işte!!
gerek yoktur bunlara
zaten demişim, hayvanlar bizden daha uygar olsun
çıplaklık baki kalsın!!
bizim sistemimiz de bu değildir
işte!1
işte onun adı nu sanatıdır bilemezsin sen!
bizim sistemimiz avrupaya bile benzemez
ama şu var ki
kadın soğan mdır ki soyalımdır!
sen kendini soğan olarak görüyorsan başkadır!
sen kadar mutfaktaki bulaşıklarını yıkamayanda yoktur!
     zaten bilgisayarımın önünde tuz var bdrrslsyyf 
istiyorsan senin üstüne de dökebilirim her daim
sonra da sen kokmazsın gülüm!
ay canım *
zaten, silmeyeceğim ki hiçbir yazımı kalsın diyorum öylecene
-zaten yazılarımı ben silmedim moderatör sildi hep
-zaten bekliyorum daima hep
gelmeyen şarkıları ben!!
şarkıymış içimde unutulan!!
şarkıymış yakılan yıkılan birgün değil
-her gün
zaten bekledim, gelmeyen anıları
ve benki; platonik ya da karşılıksız sevdaların kişsiydim işte
yollar dardı bir gün değil her gün!!
her gün!
sonrası elimi yüzüme dayayıp ölü kuşlar gibi düşünmek kaldı bana!!
-zaten herkesin aşk yaşamı sevgisi sevgiyi ifade ediş biçimi farklı bazen birbirimizin acılarını, zorluklarını anlayabileceğimizi sanmıyorum anlayabilceğimizi sansak da
herkesin fantezileri farklı işte...
ve yine işte!...
hiçbir zaman çalıntı şiir yazmadım
çalıntıı şiir demek, bir nevi hırsızlıktır
biz hırsız değiliz olmaık
asla da olmayız biz
şaşırmanıza gerek yoktur
işte!..



attila ilhan severim
takıntılı gibi, zaten aynı müziklere aynı şiire takarım kimi kimi zaman
aynı notaların üstünden geçerim
ve de an gelir'i okuduktan sonra
keşke, attila üstat ölmeseymiş derim ah keşke
-yaşasaymış!!
ağlarım işte kimi zaman ağlar!!
gözlerimden yağmurlar yağar!
sonrası da yazılar emektir emeğe de saygı lazımdır
-tüm düşüncelere de
-üstatlarım!

baz üstatların, ölümü erkendir
bazı şairlerin ölümleri erkendir
bazı liderlerin ölümü erkendir
hele bazı şairlerin ölümü erkendir
onlar düşüncelerini toprağa gömmeden iyiki kağıtlara geçirip gitmişlerdir
yoksa duygulanıp okuyamazdık biz
ah keşke buralarda bizi yalnız başıma koyup ölüme gitmeselermiş!!
ah keşke!
üstatlarım çıkın mezarın altından yeniden yazın bize şiir!!
yazın işte okuyalım
maalesef bu mümkün değil!!
yalnız toprak aldı onları da bizden
-arıyoruz şimdi
bulmak ne mümkün?!
öldüler
şimdi çaresisiz buralarda biz!!


duygular feslefemdir
şiirler savaşım!
şiirler kavgamdır
şiirleri ciddiye alırım
bilinçaltının derinliklerini oluşturur
çünkü gerçek-saf hislerin
-eseridir!!
-çıkartma yapmak lazımdır çıkartma!!

zaten, savaşları çocuk oyunu sanmayız biz
yoksa atamız gibi, yurtta barış dünya barış deriz biz!
zaten, düşüncelerle veririrz savaşı biz!!
biz gerçek yolcuyuzdur!
çocuk oyun değildir ancak
bazı büyüklerin aklında çocuklukları kalmışsa kimbilebilirdir
-kim?!...

ne olmuş burda ben mutfakta, iki üç bulaşığı yıkarken
yine yaızlmış sus mus diye
şu varki susmayacağım
bağııracağım yine
avazım çıkncaya kadar!
yurtta bağır
dünyada bağır
yurtta bağır dünyada bağır
bağıracağım yine!!
çünkü, bulaşıkları sen yaptın
çünkü; bulaşık sırası sendeydi yıkamadın!!
yıkamaya kalkıştığında, kırdın!
seninle düzen müzen kurulmaz kurulmaz hiçbir zaman!
kırdın evi parkı
orta yerinden, sen!!

ben okey bilmem tavla bilrim
tavla oynayalım üstat
ya da sen bana öğret okey
pokey!
ayran severim
elimde varmış kola, kola içiyorum!
zıvanadan çıkıyorum!
nereden hey!
işte böyle!...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder