21 Temmuz 2012 Cumartesi

erkek bacakları

kadın bacakları
her kadinin bastigi yerde sanki kalbim var
kalbim ki vahsi bir zevk alir ezilisinden.
bir kadinin icinden aglayisi, gülüsü,
gözlerinden ziyade bacaklarina yakin.
bir lisandir onlarin, durusu, bükülüsü,
kadinlar! onlar varken konusmayiniz sakin.
ince sütunlardaki ilahi güzellige
bacaklarin ruhudur sekil veren diyorum.
bacaklari bir kalin örtüde sakli diye
mermerde kalbi carpan venüs'ü sevmiyorum.
ömrümüzün gectigi yolda, bana sorsalar
gidiyorum bir kadin bacaginin pesinden.
boynuma doladigim güzel putu görseler.
insanlar ögrenirdi neye tapacagini.
kör olsam da acilir gözüm, ona sürseler
isa'nin eli diye bir kadin bacagini.
necip fazıl denilmiş işte biz de erkek bacakları diye yazarız tam olur

erkek bacakları
her erkeğin bastığı yer de sanki kalbim var
kalbim vahşi zevk alır ezilişinden
erkeğin ağlayışı gülüşü
gözlerinden ziyade bacaklarına yakın
bir kıllıdır onların ezilişi büzülüşü *
erkekler !onlara şiir okuyunuz erkek bacakları *
yakışıklıdırlar, taş gibdirler *
bacakları kıllıdır şekil veren diyorum volkan gibi
bacakları, orman gibi püfür püfür diye
tahtada kalbi çapran plüton'u seviyom *
gidiyom ula bir erkek bacanın pşünden
yaladığım kıllı sarmağı bi gmrseler
insan örenidri neye sarılacağını
sakat olsam bacak açuluvarur

musa'nın bacağunu *
dipnot, göxel oldu yahşi!!

atika kısakürek

1 yorum: