11 Temmuz 2012 Çarşamba

fundathen rumuzuna karşı teşekkürüm!!

beni öldürdü yazılarınız sayın yazar, zaten dokunulsa ağlayacak halde oluyorum şu saatlerde sokaklara çıkıp bağırasım geliyor bazen, yine şu saatlerde hey kişiler uyanın uyanın işte 
kalkın, ben acı çekerken sizler niye uyuyorsunuz neden rahatsınız ben uyumuyorum ayaktayım diyesim geliyor!!
yandıkça bazen yanıyorum zaten
ölüyorum niyeyse şu geceleri güneş beyni kavururken acıları pek düşünme fırtsatım olmuyor ama geceleri ise yeniden bilinçaltımdan çıkıyor tüm bunlar!!
-zevksizlikler her şey!!
o kadar dünya da aslında ben de demiştim etikete ihttiyacım yoktur diye bir mısra da ama anlamadılar umarım anlamışlardır şimdi
bazen yalnızlığa alıştığımdan, birileri destek olunca zaten şaşırıyorum
ama şu var ki destekk olanda olacak köstek olanda...
şu saatte ders çalışmam gerekirken çalışmıyorum ve de bütün bu yazıları yazıyorum!!
sanki ben yazdınız ağlattınız!
evet şu saatte ders çalışmam lazım, muhasebe notları bir oyanda bir bu yanda
takıntılarım yaz okula koydum
ancak bu yazının üstüne de pek çalışabileceğimi sanmıyorum!!
çıok güzeldi çünkü!!
hem de çok!!
sayın yazar, beni ağlattınız zaten
saki beni bir kez daha söylediniz
ben ise bazen cümlelerimi toparlayıp söyleyemiyorum bazı şeyleri bazen işte!!
hayat böyle bir şey olsa gerek işte!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder