21 Temmuz 2012 Cumartesi

hayat beterdir bazen

hayat beterdir bazen
sesin kesilir
her şey yanlış olur
yollarını şaşırmış olursun
sonrası ise
bedevi çöllerinden
buzul dünyaya atlarsın
kaçıracaklar vardır seni
yıkarsın kanını canını
ağlarsın işte
yalandır bazen her şey
yine
yıkıyorum yine kanımı canımı
canımı kaçırdılar
kanımı kaçırdılar
gasp ettiler gönlümü

gönlümüzü!!!

yalandır hayat
talandır başağrısı
yine gene-gene yine
of hayat of
spermden başlayarak rahim çukruna
oradan ise hayat çukuruna hayat çamuruna düşmüşüz işte!
uğursuzluklar gelir başına
bilemezsin!

bugün beynimin elektrikleri söndü format atmak lazımdır yine
bir leylayım işte
işte yağmur yerine kezzap yağmurları yağdı bulutlarımdan
yandım yine gece her gece
yanıyorum ben her gün her gün her gece
yanıyoruz işte yine
ben ölüyorum...
herkes sesimizi duymaz
yine yine yine
doğsakta doğmasakta gelmişiz işte zorlu dünyaya aksilikler bizi bulur
dom dom kurşunları senin kalbini yakar
yine yeniden
sen ölürsün kuyuya düşersin kaldıracak yoktur kimsedir
kimseden fayda yoktur bazen
bazen gönül muhabbeti istersin
ve bir erkeğin gülüşünü de bulamazsın
kezzap yağmurları yağma artık!
yağma her gece
her gündüz gündüz gece
kaçıracaklar vardır evet
kaçırdılar tecavüz ettiler
saçlarımıza benzin döküp yaktılar!
oralarda aşk kalmadı
kalmadı işte yine
her gece...
mahpus dünya
mahpus hayat
nefessiz şu dünyada
nefessiz
kendi kendime hüzünlendim yine yine
yeniden
ben!
içim yandı
yüreğimin içine bomba koydular
yine düşünceler beni sardı!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder