11 Nisan 2011 Pazartesi

acılarımızı yüceltiyoruz

acılarımız yüceltiyoruz işte öğrendik ki davranış bilimleri dersinde savunma mekanızmaları varmış ve ''yücelme'' varmış orada bir kadın aldatılınca resme müziğe heykele döküyormuş acılarını ve sanuyormuş ekndisni bizde aynı durumdayız acılarımızı yüceltiyoruz işte buralarda sanat yapıyoruz işte!
acılarımızı yücetiyoruz günah çıkartıyoruz
isteyen özelini yazmış insanlar ne düşünür dedin ister başka birşey desin bizim kızgınlıklarımızda ancak böyle geçer be ki gizli kapaklı işler yapmayı hazmetmiş bir insan değilim bazı hazmadedimiyorum ruhumu ancak böyle durduyorum sanki o bahsettiğim hayellere böyle veda ediyorum
acılarımız yüceltiyorum
mutluluğumda içine katarak
sanki böyle yaşayacağım
böyle olmazsa yaşayamaycağım
acılarımı ve göz yaşlarımı savundum ben burada!
sanki başkalarının diyemeyeceğini diyorum
ben cesaretliyim sanki
aslında değilim ..................
keşke bu hormonlar hep iyi insanlara aşık olsa
................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder