22 Nisan 2011 Cuma

niye bu dünyaya ait olayım ki

niye olayım bu dünya'ya ait neden ki her şey bu kadar farklı gelirken bana neden bu dünya'ya ait olayım ki..
ben bu dünya'dan değilim arkadaş ben başka bir dünya'ya aitim bu dünya bazen bana dar geliyor beni öldürmekten başka bir işe yaramıyor bazen ..
bütün bir cinsellik kavramından çelişkilerinden ''insanlık''tan nefret ediyorum bazen keşke tek cinsiyetli olsaydık diyorum ...
tek cinsiyetli olup bölüne bölüne çoğalsaydık belki arkamızdan dalga geçen kadın yada erkeklerin arkasından bu kadar üzülmezdik!
keşke bu kötü
hormonlar olmasaydı..
bazen beynimizi kontrol edemiyoruz ilaçlara bağımlı hale geliyoruz!
keşke şu dünya'dan çıkabilsek
keşke...
ölüm bizi buluyor bazen ölüyoruz işte bu vahşi doğanın içinde
her şey bazen bana ölümü çağrıştırıyor!
vahşi doğanın içinde olduğumuzu
sesizlğimizi
her şeyi
ah bazen sevgisizlik ne zor
bazen bir deriye muhtacız işte
hangi kişiğimiz var hangi beynimiz var bilemiyorum bilmiyorum
bazen diyorum neden bu dünya'ya ait olayım ben!
bu dünya ya beni farklılaştıracak ya da ben bu dünya'yı farklılaştıracağım!
çünkü; bir atika dünya'ya bedeldir!
bazen insanlığa küsüyorum bazen insanlığı anlamıyorum!
hiç bir şey bana göre değil sanki...insanların davranışlarını önceden kestirebilmek ne zor
her gün gene insan olduğum için belirli mantık sınrı çizmeye çalışıyoruz bu mantıksız olaylar içinde
her şey post modernist görüşlerin himayesinde...
ben gerçek kadınlığı arıyor bulamıyorum
bulmak ne zor
erkeğim bana örgü örsene
bazı erkekler diyor ki erkekler iyi yemek yapar kadınlar yapamaz
bu ne kadar doğrudur acaba
kadınlar sadece pirinç ayıklar görüşleri...
ben ki kendime bir çorba yapacak erkek ararken!
işte dünya'nın çelişkileri...
dünyevici olmak ne zor iş...
erkeğim o'zaman bana örgü örsene!
her gün cinsiyetcilik her gün vahşi doğa işte...
ve her gün ölüyoruz
ve aşk insanı değiliz!
cinsellik nedir?
aşk nedir?
heyecan nedir?
ben kimin?
bütün bu soruların cevabını bulabileceğimi sanmıyorum ben
neden bu dünyaya vahşi doğaya ait olayım ki...
edit:imla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder