15 Nisan 2011 Cuma

fantezilerim



bir savaş pilotuyla evlenmek ya da sevgili olmak
onunla bir ömür boyu zaman geçirmek
sevişmek doya doya sevişmek en sonunda bir tane çocuk yapmak onunla
aşkım benim savaş pilotu erkeğim canım seni seviyorum bütün fateizlerimizi sevgimzi
sen benim yarimsin
....
bana ışık ol vatanımzı hainlerden kurtaralım
atalarımız aşkına sabiha gökçen aşkına aşkım amin!
aşkım gel aşkım gitme aşkım
aşkım çok güzel kokuyorsun uçaklar gib
aşkım f 16lar gibi kokuyorsun
sexi aşkım benim benim
gel doya doya gel bana
gel sarıl boynuma
gel gel aşkım gel
vatan aşkı için gel!
sevgimiz türk barağının rüzgarlarda uçuçu kadar olsun!
sevişelim aşkım
aşkım gökyüzüne çıkart beni
beni çıkart gökyüzne
gel sevgilim gel artık bekletme beni
hayalimden uydurmadım ben seni
aşkım boynunu yerim senin
yerim senin boynunu
her gün
yeyilim düşmanlarımzın başnının etini yiyelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder