11 Nisan 2011 Pazartesi

nasılım

bilmem kendi radyom için lisedeyken dinlediğim pop parçalarını indirdim ve ilk aşkımı düşünüyordum beni terk ettiğini gittiğini reddettiğini ve içimin yandığını sonra liseden sonra bulduğum cengizi sonra hayallerimi hayal krıklıklarımı üzüntülerimi her şeyi ruhumun sıkıldığını keşke ilk aşkımdan sonra cengizi göremeseydim dediğimi o adamın beni çirkin bulduğunu ve arkadaşlarımın o adamla konuşmaya gittiğini

benim üniveristem
var dediğini
ve okulun bir aşk yuvasını olmadığını anlatığını
arkasından beddua ettğimi ve inaşallah hiçbir dersinden geçememiştir diye düşündüğümü ve terk edilmeyi asla hazmedemedğimi ben çirkin olum ben güzel olmıyım ne olacak reddedildim işte okadar uğraşmama
rağmen
değimi
aslında ona aşık olmadığımı
sadece bir hayale
ilk defa hissettiğim
o heyecana aşık olduğumu
her şeyi..................
cengizin
kahrolası borçlarını
....
giderrrrrrrrrrrrrrrr
arkadaşı evlenmiş oda onların borçlarına kefil olmuş ve o arkadaşıda kaçmış
polisler arıyordu
cengizi
sonrası sen kendi karnını doyuramazken neden arkadaşlarının borçlarını aldın değimi ..
her şeyi
sonrası 3 ay sonra
aradığımı
hasta olduğunu
inlediğini
sonrası telefonun düştüğünü..
sonrı bir daha ulaşamayıp
ayrıldığımızı
ben şimdi uaralı açtım ve dinliyorum lementosu
ve göz yaşları içideyim
ve bilmiyorum
ve odaya annem geldi..
kestim..
yaf neden geldi şimdi bu bağırmak istiyordum
müzik son sesken
ve sınavlarımız başlıyor pazartesi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder