21 Nisan 2011 Perşembe

gelecekteki platonik sevgiliye mektup

benim için yalandır çünkü her şey dürtülerden ibarettir ve sahte sexs ve orgazımlardan bence her şeye rağmen böyle benim aşk yalan aşk diye bir şey yok ve herkesin o kadar çok farklı aşk anlayışları varki bak bak bitmez
...
yalandır her kes
ben,im karşıma yalancılar çıktı hep
ve her kes şimdi karedeşim arakdaşım olsun fazla
söze gerek kalamaz başka türlü
birlmiyorum ruhum farklı işiliyor
bugünlerde
aşk kavramına dargınım ben..
..........
gelcekteki sevgiliye mektup eğer bana gerçek sevgiyi vermeyeceksen eğeer aşkı vaermeyceksen sanal sexslere yokum ben ben ki bugünlerde aşk demişim zaten eğer gerçek aşkı vermeyceksen benim vajinama bir bıçak sok gitsin aknasın ruhum ve ben ekndi kendime yapacağım amstırbasyoları tecih ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder