16 Nisan 2011 Cumartesi

tanrım beni kocama bile muhtaç bırakma

ben taaa baybut'ta gittim geldimsonra geldiğimide beni eski garaja bırakmak yerine yeni garaja bıraktılar sonra gelirken birilerine sordum denizlide eksi garaj nerde diye
sonra bir oğlan asordum ve bana dedi ki garaja götürceğim seni dedi götürdü sordu bana eveden mi kaçtın ben de yoooo n eevden kaçması öğrenciyim taaa bayburttan geliyorum dedim (yaf tabiki de kaçmadım ben öyle birisi gibi mi gözüküyorum)
bana yardımcı olacağını söyledi paran var mı dedi
gerçektenden param vardı şükür!
sonra güzel olduğumdan bahsetti biz erkelerler böyleyiz işte dedi sana karşı biraz hislerim oldu dedi ama baştan ruhsuz gibi geldi bana****
sonra teşükkür ettim ve biraz durdu benim sonrası bekilli arabası geldi ben bazen uzun yollculuklara sevmiyorum beni yıpratıyor!
ey tanrım
ne olursa olsun beni kendi kocam abile muhtaç bırakma
beni yarı yollarda bırakma
beni ellere muhtaç bırakma
beni yalnız bırakma
beni kendi kocama bile
muhtaç bırakama!!!!!!!!!!
................
feminist ruhum dargın bu hayata
dargınım şu hayata
şu yollara beni dilenci yada faişe edecek
dargınım o yollara
tanrım beni kendi kocama bile muhtaç bırakma
....,
tanrım tırnaklarım yoltulsun bırak
yeterki beni başkalarına muhtaç bırakma
bıraka kedni pazarıma kendim çıkayım bırak bırak baklarını köelsi olacağımı olacağıma tırnaklarım yontula yontula o yollarda ilerleyim.....

...
feminist ruhum dargın o şu yollara
tanrım beni kendi kocama bile muhtaç bırakma
elden ayaktan düşemyeyim
köleyim zaten sana
tüm hayatım kaderimsin tanrım
ellerim semada seni bekliyorum tanrım
beni kendi kocama bile muhtaç bırakma
dargınım feminizme
feminist ruhum dargın şu yollara
................
kendi kocama bile muhtaç bırakma
yalnzım ormanlarda
yalnzım sanki
tırnaklarım yoltulmasın istiyorum
kendi kocama bile muhtaç kalamak istiyorum
acizim tek başımayım yoruldum yoruldum
kendi kocama bile muhtaç bırakma!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder