21 Nisan 2011 Perşembe

belki bayburtta kalıp aç olmak istedim

biliyorsunuz ben baybut'tu kazanmıştım ama;bazı nedenlerle orada okuyamadım ben
çünkü;yurt işi olmadı benim hep üzüntü doluyum orayla ilgili çünkü;oraya mı gidim yoksa bekilli de mi kalım?bilemedim hep yarım kalan hikaye...
sonrası bekilli'yi araştırmaya çalıştık anneannemle okula vardık
anneannem dediki bizim kızın ailesi fakir doğru düzgün ne annesi nede babası var!
gerçekten bu böyleydi sonrası okula gittiğimizde sayın ertürk hocayla karşılaştık ve konuştuk biz kanuna göre karar veririz dedi haklıydı kanuna göre kara verilir!
sonuncunda ben de dedim ki
evet kanuna göre karar verilir dedi
sonrası kızlar askere gitmiyor dedi evet gitmiyorlar dediğim gibi ben giderim askere eğer gerekirse dedim çünkü giderim gibisi konuştum şimdi tam olarak haıtrlamıyorum bu konuşmaları ... sonraı anneannemle konuştular beni dışarıya çıkardılar sen kantinle ol dedi
bilmiyorum hep hayatım karşık bütün bu olaylardan sonra sayın ertürk hocaya kızdım
bunu okduğunda bir gün nasıl düşünür nasıl hareket eder bugün beni sevdiğini söyledi kantinde en çok sevdiğim öğrenci atika karcı dedi...
çok iyi çalışıyormuşum ...
ama bazen 20'leri alıyoruz dedim ben de
''bundan sonra feminit diktatörlğümü kurmak istedim''
ya kazanamazsam yerleştirlmzsem kendi ilçeme
ya olmazssa ya hiç bir işi başaramazsam ya n eolcak bütün bunlar ya baybuttta gitsem mi gidebilir miyim
nasıl olmalı ne yapmalıyım
babutta gitsem nerede yaşayacağım yurda baş vursam mı
yada baş vurmasam mı
sonrası yeniden kendi liseme yerleştirme işlemlerini soramaya gittik anneanemle
hocamız gelmedi kendileri taildeymiş başka öğrencilerinede geleceğim bir süre sonra demiş ama geç gelid hocamız
hep aysun hocamız durur oralarda ..
iki gün sonra geldi kendileri...
bütün bunlardan sonra burada bütün bölümleri yazdık
sonrası ikinci tercihim olan pazarlama bölümünü kazandım
gerçekten...
oradan gelirken birilerinin cevizlerini kırdım annneaneme ne yapıyorsun dedi bana bilmiyorsun sonrası birilerin camlarını kırmak istedim kafam çok karıştı bir anda yalnız kalmış istedim eğer ben bu kadar üzüntülüysem dünya yansın dedim ağlamaktan kendimi yedim bazen kendi doğdugum 2010 ağustos ayını sevmiyorum!
bilmiyorum şok üstüne şok yaşadım ne aşk hayatım düzgün gitti ne hayallerim
yarım akldı bir şeyler ruhumda...
iyi ki o evin sahipleri görmediler beni!
n'pardım bilmiyorum..
bazen bütün karışıklılardan sonra aşk yokmuş gibi geliyor!
hertürlü keşmekeş beni bulur
eve geldiğimde keşke bütün camlarını indirsem gibisinden konuştum ..
geçiçi bir buhran yaşadım
''feminist diktatörlğümü kurmak istedim''
faşist bir feminist oldum işte
bazen bir şeyleri başaramamak beni çok üzüyor
hırpalıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder