20 Nisan 2011 Çarşamba

bana hediye şiir

nidem elim ermez yare,bulunmaz derdime care
er ola dunyada koya bir eder
esersiz kişinin yerinde yeller eser
serecan içinde gerec gunumuz
vuslat belli degil gam belli degil
haksız çağına deva arıyor
yiğit belli değil mert belli değil
tesekkurler sizi sormalı
bu şiir bende size armağan olsun
23 nisan şerefine
Can kafeste durmaz ucar,dunya bir han konan göcer
gunler gelir zaman göcer,atika beni hatırlasın
ne gelsemdi ne gidersin
gunden gune arttı derdim
garip kalır yerim yurdum
atika beni hatırlasın
gun ilkindi aksam olur
atika gor ki basa neler gelir
...............
aşk olmalı aşk dünayada ama güzel bir ilişki tarzınd ainsanlar batıkları tenin kıymetini bilmeli inanlar dokundukları tene dğer vermeli topuklu ayakkabılarıyla asıp gitmmeli­ ­
aşk olmalı aşk dünayada ama güzel bir ilişki tarzınd ainsanlar batıkları tenin kıymetini bilmeli inanlar dokundukları tene dğer vermeli topuklu ayakkabılarıyla asıp gitmmeli­ ­

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder