14 Nisan 2011 Perşembe

hep düşünürüm ben

bilmiyorum ,hep düşünüyorum geceyi gündüzü ben neden hep kültürel karmaşa içindeyim ben!
gördüm dünayayı hep düşüncele riçine sokuyor beni
hep eski aşklarımı düşünüyorum ben bazen ve eski lise arkadaşlarımı onların hatalarını, liseli kızların sevgilerini karışılmaması gerektiğine inandım hep hep buna inandım ben ancak ,hep diziler eolduğu hamile kalıp sonrad aokul boşlamalarını kastetmaemiştim ben!
hep dizndeki ismi aklıma gelmeyen o karakteder aklım hamile kalıp okulu boşlamıasında bırakmasında sonra ise yeniden kendini kanıtlama çabalarınd aaklım aklım hep bunlarda benim
*ben herkes herkesle yatsın okuları bıraksın demedim*
benherkesin güzel ilişkileri olsun dedim hep düşüncelerde aklım karmaşıklaard asürünüyorum sürünüyorum o yollarda
arakdaşlarımın ailelerihatta bazılarının babalrı biliyordu kzılarının çıktklarını...
ama genede o kültürde bir boşluklar doğuyor...
bazı arkadaşlarımın evlenip okul bırakmasında aklım...
aklım hep bunları mükayese etmeye çalışıyorum feminist yıldızlar hep yanımd aolsun...
aklım çeveremde onların yanlış olarak gördüğüm davranışlarında ...
her şey ne garip ilerliyor böyle
ruhumuza sinekler girdi sanırım ...
yalancı dünayada kendi çevermi onların yalanları çelişikleri gözlemlemeye çalışıyorum çok yorgunum alında ben
her şey çok garip ilerliyor şu dünyada inanır mısınız?

inanırsınız
çünkü;çok garip!
.......................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder