4 Nisan 2011 Pazartesi

insanların ilişkileri üzerine

ne değişik şu insan ilişkileri denen tür daha başka birşey bilmiyorum her zaman bu kadar zikzak olmak zorunda mı?birkaç saniye önce seni sevdiğini söyleyen birisi birkaç dakika sonra senden vazgeçmeli mi?bilmiyorum....herşey o kadar değişik ki bu dünyada sanki bir çok çelişkiler var sanki içimizde bir hiçlik duygusu bizi sarmış gidiyor! öyleki bazen aşk istiyorum büyük bir aşk bir erkek uğruna bütün dağları delmek bütün her şeyi onun sevgisi uğruna yapmak ama bazen diyorum ki birçok erkek var napıyım bir erkeği sadece biriyle uğraşmak zaman kaybı başkalarını bulayım bu aşkla yada cinsellikle uğraşmak bunun gibi şeylerle uğraşmak herşey zaman kaybı diyorum ..
niye hepimizde bu kadar hiçlik duygusu çelişkiler var anlamıyorum gerçekten...
(atika - 15.11.2010 20:58:59)
aylar önce yazdığım gibi.........
aynı duygularım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder