25 Nisan 2011 Pazartesi

bunun başlığı yollar sevgilim

şimdi doom metale doğru daldım uçmakayım...
ya sen hangi işleri yapıyorsun hangi belgelern izindesin

benim ssat 3:20 de bilgisayar dersim var ona doğru gideceğim
saat 2:30 a doğru çıkarım canım
giderim

o yollar izabnlar tozlar beni bekler ..
içimde hala açıklanmayan notlarımız
50,50 gidiyorla rben,im notlar valla
gelecek sene 11 dersimz olcak bir güne 3 sınav yaf

yorcu saatler günler işte
bazen bütün kitaplarımı yırtasım var yakasım var
hatta dünayayı bile
bazen kafam ğarıyor
ağrıyoryollarda kayboluyorum
hayatım
ya sen ne yapıyorsun
ya sen
hangi yollarda kayboldun
hangi yollara doğru ilerliyorsun
yollar çok tozlu değil mi
süpür spür bitmiyor
bitmiyorla rişte
her şey acayip sevgilim
her şeyi yırtasım var sökesim var
yollar acayip sevgilim bazen o yollar beni ya dilenci yada faişe edecek diye çok korkuyorum
uçuyorum bazen o yollarda bazen iniyorum yavaş yavaş
sevgilim
sevgilim işte benim çalışkan düsürt sevgilim hayat böyle
gidiyor ben de
...
bunun başlığıda sevsevgilim yollar tozlu
sevgilim dikenler var
sevgilim
......
o yolları göremiyorum
gilim o yollar...
o yollar tecavüzcü
o yollar ahlaksız
o yolarda her gün kadın pazarlanıyor
o yollar insanı bir meta olarak
görüyor
o yollar aşkımız uzaklaştırıyor
o yollarizinalar hep karnalık
keşke hep karnalık bizi bulsa kafamızda şimekler çaksa
şimsekler
ölsek n eişe yarıyorsak
gidelim ta uzta uzaklardasın ya sevgilim
o yollar bir faişe
o yollar jiglo
bir bir jiglo bir çok jiglo kaşar parçasının iznlerini taşıyor
sevgilim
ikimize tecavüz ediyorlar
ediyorlar tecavüz
sevgilim o yollar
..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder