14 Nisan 2011 Perşembe

asya nın acıları


asya güzel bir kızdır ama bahtı bir türlü açık olmamıştır
bir gün ömer adlı birsiyle tanışır ömer evli bir adamdır ve ömer ben evli değilim asla böyle bir şey yok der evliliğinin kağıt üzerind eolduğunu anlatır ömer hep bu kıza özleniiyorsun ey kadın tarızında şiirler söyler
özleniyorsun ey kadın
seni seviyorum
senin o sexilğine hayranım
senin tüm ruhun ahayranım sana tapıyorum
özleniyorsun ey kadın
çok fazlacana taklır bunlar birinin gözlerinin içine bakarlar hep şehvet dolu ruhları vardır
hep aşk dlodur ömer ki asyası'nın gözlerinin içine bakar durur
ömer'in hülya adlı bir eşi vardır ve de ceyda adlı bir kızı
öyle ki ömer'in ilk çocuğudur daha
asya bu adama gerçekten çok aşıktır
gerçekten onu tüm benlğiyle sevmektedir
sanal dünyanın içinde şu yalan dünayada onunla mutlu olacağına inanmaktadır
ancak bir anda ömer fikrini değiştirir
ömer ben senden ayrılmak istiyorum der asyaya ve asya böyle bir şoku asla kaldırmaz
asya bugünden sora hep acıların pençesinde kalmıştır
ömer ise eşiyle birliktedir artık
ömer'in sözde buhranlarını krubanı olmuştur asya
çünkü ömer eşinin ondan önce birlikt eolduğu admları ve kendisiyle yatmasına asla kalrıamaycaktır
asya hep öme'in buhranlarının kurbanı olmuş bir geç kızdır aslında
asya bu kaşar ömer'in acılarını yaşmaktır daha
ömer'in gidişni asla hazmettmeycektir ancak onurunuda asla çiğnetmeycektir
ömer bir kurumda en üst görvelrde çalışan birsidir asya ise kendi uğraşılarının peşindedir aslında
asyaki en düzgün insandır sadece böyle kaşar adamların kurbanı olmuştur!
**************************************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder