4 Nisan 2011 Pazartesi

karanlık odalar

bugün ağlıyor gözlerim ,çünkü; karanlık odalarda kaldım, simsiyah bulutlar beni üzerine çekti o karanlık odalarda tecavüze uğradım!hemde hiç tanımadığım birisi tarafından! onun tenini hissedim her yanımda, beni sakladı beni zorladı o karanlık odalar! beni baştan çıkarttı zorla ama ben yüzünü bile görmedim o faşistin! çünkü her yan karanlıktı bir tek ışık bile yoktu sonra; o karanlıktan bir çocuğum oldu ama ben hala o karanlığın o faşistin kim olduğunu bilmiyorum nerdesin kimsin; diye seslendim arkasından ama bana bile bakmadan gitti! ama dediki en sonunda benim çocuğum yoktu : tanrı bana çocuk vermedi onun için yaptım eşim kanla benim olmuyordu! kan dediki bütünüyle seni aldatıcağım eğer benim bizim çocuğumuz olmazsa bende dedimki olacak olacak kanım : vede seni kaçırdım hey küçük kız: bunu kendim içn yaptım vede seni bir karanlığa hapsettim ;bende ağladım ağlayarak gözlerimi o karanlığa doğru bakıyordum ama bana hiç üzlmedi yüzünü bile görmedğim çocuğumun babası karanlık ! ben bugün o karanlıktan bir çocuk sahibi oldum maalesef, gözlerim yaşlı bu karanlıkların tecavüzünden/:((((((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder