18 Nisan 2011 Pazartesi

kafamda ağrıyor

kafam ğarıyor ruhumda sıkntılar var
okulumu notlarımı düşünüyorum
yaz okulu işide var benim
her şey bir garip umutsuzluk dol sanki...
he r şey ucuz her şey değersiz!
her şey ruhumu sıkıyor benim
vatandaş kafamda sıknıtlar var sanki bu dünayda bir hiçim bir sanda sıkıntılar bastı beni
şu okulu hemen bitirmek istiyorum hemen gitmek uzaklaşmak istiyorum artık
yoruldum bastırmışım aylarca ama;yorulmuşum cidden
annemle hep annemle kvga ettim ben ya okuyamazsam benim bir dükkanım olsun bari dedim ama;dinlemedi beni şimdi bunları hatırlıyorum ,,,
ananeaneme göre dersheneye boşuna para vermişiz! annemi ben delitiyormuşum
ben dedim ki derhaneye gideyim ya da bana bir dükkan açınız akmasa bile damlar dedim ama;beni dinlemediler ....
annem dayıma dedi dükka açarım ünivers,teye kaznamazsa
oda dedi elin damatlarına dükkan mı açılır!
peh...
madem üniverisiteyi kaznmamı sitiyorsun yardım lan dayı!
oda askeriyeden ayrılmış oda karının eline bakıyor aslında tabikide onların var sıkıntıları genede onların kzıları okudu hayatını kutardı ben ise şu iki yılıkta ne yapacağımı bilmiyorum bilemiyorum hep sıkıntılar içinde yüzüyorum sanki..ç..
her şey çok garip yorgunum ben!
bizim ''kara murat''lakaplı bir hocamız vardı dedi ki babama lideden sonra kzın çalışakn onu okut demiş (!) daha doğrusu babam o gün hep ban abakıp durdu garip bir biçimde....peh! ben bu adama hep karşı çıkıyormuşum annemeanneme hep böyle demiş neresine karşı çıkıyorsam yaf! tamam ben babamdan farklı düşünüyorum babam akalsa beni imamhatibe gönderiridi annemin biraz militarist görüşleri sayesinde yıttım .....
ben fetulhaçıları biçbir zaman sevmeyeceü,m!
benim görüşlerim farklı ben her zman cumhuriyet gazetsi alıp okuyacağım onlar zaman adlı gazeteyi alıp okusunlar!
*yaf akmasa bile damlardı şimdi o parad aklamadı annemde*
annemin birçok hastalğı var gençliğinden beri!
verem hastası oldu sonra kis şimdi ise depresyon!
her gün yeni bir hastalık buluyor bu kadın
ben derim ki anneme ''100'' yaşındaki kadın!
her şey üstüme üstüme geliyor!
babama ve annme göre hemencecik evlenmeliydim sanrım!
ama;ben hep feminist ruhumun iznde giden bri insanım ennem liseden sonra bir sene girme dedi sınva en de girmedim sonrası hep annemle dükkan ya d aderhane konularınd akavga ettim sonrası kzıp bir kaç tabak kırdım anneme sahte militeris sahta atatürkçü dedim
pis akdın1
bazen nanneme çok kzıyorum ben !
insnaın annesi yaınınd aolmaycaksa kim yanınd aolsun !
bir de bütün bunlar arağmanen demez mi benm kzım ünivesite kazndı diye
benim üstümden ahva atıyorlar yaf!
anlamıyorum ailemi bazen gerçekten
ben babam yad ananemi gibi düşünmüyormuşum cdemekki!
dediğim kardeşlerim ve babam zaman gazetlerini okuyp okuyup dursunlar ben cumhuriyet gazetesine devam edeciğim her zaman!
anneme bir keresinde
bana destek olmayın sonra benim üzerimden hava atın oldu gözlerim doldu dedim!
bazen hayat çok zor!
hem kendimle hem kendi ailemle bir çok kavga içindeyim ben
tama kardeşlerimdir yada babamdır saygı duyarım ancak;onlar gibi düşünmek zorunda değilim ben!
ben istersem onlardan daha çok dindar olurum asıl dindar kimmiş görür onlar!
hep şey ruhuma garip geliyor zaten!
*ha kara murat hocamızda bunlardır aslında fetullahçıdır*
ama ben çok sever kendileri hep okuamam gerektiğini düşnüyordu...
ama başka bir taih hocamız filiz çallıoğlunu daha çok severim ben kara murta hocam kusuruma bakmazsa*
.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder