13 Nisan 2011 Çarşamba

aslında bu da bir siyaset

evet siyaset ürünür çünkü gelen geçen siyasi liderler kendi cinsel zaaflerını insanlara nakletmiştir!
kendileri evlilik biçimlerini dökmüşler ve gitmişlerdir!
aslında hepimzi siyasi lidelerimzin cisel zaaflarıyla doluyuz ...
bana göre tabi siyasi ideoljidir müslümanlık,yahudilik,hrıstıyanlık ve hepsi....
ve müslümanlıktan öncesini merak ediyorum ben gerçektende kaddınları gömen bir arap dünyası mı vardı?
acaba ne olduda bu kadar islamiyet yayıldı...
geçmişte neler yaşandı...
çünkü islamı anlamak için taaa başka dinleride araştırmak öncesinide derinlmesine bakmak lazım başka türlü her şey yarım kalıyor!
hepsi bir bütün olarak incelenmeli diye düşünmekteyim ben!
bazen bütün bu hayat bu ideoljiler bana boş geliyor gerçektende çünkü;birleri bu dinleri yok sayıyor kutsal saymıyor ama;kendine uygun bir çok kutsal yaratıyor!
sonrası bazı liboşlar biz ülkemizi seviyoruz deiğimizide siznkis din diyor ama bilmiyorlar ki en sonunda kendi oluşturmaya çalıştıkları şeylerde din olacak!
kemalizm benim için bir din değildirdir vegüne uyu sağlar devrimcidir gerçek bir devrim örneğidir
koskacaman ideoloijiler çöksede
osmanlı imparatorluğu
komününizm
kaptilazim(inanıyorum)
ama;koskacaman türkiye kocamanan kemalzim çökemeyecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder