25 Nisan 2011 Pazartesi

başkaları görmek istemesen ne olacak

gençsin kızım genç daha
başklarına gideceksin
birisi için kendini öldürsen
ne olacak ardından başkalarıyla
yatacak
ah ne gazık
aşk yalan aşk talan
ben yalan ben talan
dünya yalan
bütün dünya bir sanal
ah bu hormonlar çok kötü
senden başklarını gösterecek
bana
sen git vatanı kurtardığın
san sevgilim
beni başklarına sattıktan sonra
ne işe vatanı kurtarmışşsın
kurtarmamşısın
sen ki vatan sevgisi taşıayn adam
değilsin dedğim gibi
güvenilmez adamsın
sen ki devlet için uğraşan
vatan sevgisi taşıayn bir insan
değilsin teröristsin
ah bu hormonlar senden başklarına
ait artık
sevgilim gelmedin beni sevemedin
gitin keşke
gtimeseydin
biz ormanlarda yürdük
biz o gizli aşkı yaşadık
biz sanalın tam ortasındaydık
bizim ellerimiz birbirne aitti
bizim ruhumuz vardı
biz aşkın sesiydik
hep rüzgarları yaşadık
hep saçlarımız birbirine vurdu
ama ruhum yoruldu uğraşmaktan
gidiyorum
ellerimi bıraktın
ah ne zor aşk işte bu
uzakların sevgilsi işte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder