3 Nisan 2011 Pazar

düşünce denizinde boğuluyorum

düşüncelerim allak bullak
beni ordan oraya sürüklüyor
ölüyorum sanki....
her şey ne karmaşık!
eski aşkları mı ben mi mantıksız?
ha!
neden terk edildim
neden
ben üniversite okuyacağım ta vandan geldim diyen ilk aşk mı daha akıllı ben mi
......
bilmiyorum bilemiyorum
eski aşklarımı öldürmeyi istemek suç mu
evet....
neden bu kadar egoistim
ha neden bu kadar reddedilmeyi kaldıramıyorum ben!
ha
kendime kızım onlar seni terk etmese sen onları iki gün sonra tenlerine topuklu ayakabınla basar gidersin!
diyorum...
anlamıyorum kendimi
anlamıyorum ruhumu
bir hayle veda etmek yerine neden hep aynı adamlarda taklı kalıyorum
ah!
herkesin aşk anlayışı ne farklı
ah keşke hiç terkedilmesem reddilmesem
hep kokrtum reddetilmekten birilerine güvenmekten
ama mecburdum güvenmeye
ama gittiler
sanki beni başka erkeklere para ile sattılar
onlardan yüz bulmasam gitmycetim sanki
ulan bir deriye bir bir deriye muhtacım muhtacız olur mu böyle
ah....
düşünce denizinde boğuluyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder